Posiadacze kont bankowych Millennium i Santander nie mogą zalogować się do swojego rachunku przez internet. Przy próbie zalogowanie wyskakuje komunikat o niedostępności usługi – komunikat: „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później”.

Awaria w banku Millenium i Santander
Awaria w banku Millenium i Santander

Zgłoszenia dotyczą aplikacji mobilnej na smartphony i tablety. Obecnie nie zauważono problemów dotyczących wersji dla przeglądarki, która jak na razie działa. Pierwsze problemy zostały zgłaszane około godziny 10:00 i dotyczyć miały aplikacji mobilnej.

Awaria Santander - logowanie
Awaria Santander – logowanie (downdetector.pl)



Problemy z zalogowaniem w Santander Consumer Bank Polska

Logowanie do banku Santander również jest utrudnione, a czasem wręcz niemożliwe. Oczywiście jak w przypadku Millennium problem dotyczy logowania w systemie mobilnym. Zgłoszenie dotarło już do działu informatycznego w obu bankach. Pozostaje nam czekać na naprawienie usterki przez bank.

Mapa awarii Santander
Mapa awarii Santander (downdetector.pl)