AKTUALIZACJA, 16:57
Przywróciliśmy dostęp do Santander mobile. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.Pozdrawiamy,
Zespół Santander Bank Polska— Santander Bank Polska (@SantanderBankPL) December 9, 2019
Posiadacze kont bankowych Millennium i Santander nie mogą zalogować się do swojego rachunku przez internet. Przy próbie zalogowanie wyskakuje komunikat o niedostępności usługi – komunikat: „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później”.
Zgłoszenia dotyczą aplikacji mobilnej na smartphony i tablety. Obecnie nie zauważono problemów dotyczących wersji dla przeglądarki, która jak na razie działa. Pierwsze problemy zostały zgłaszane około godziny 10:00 i dotyczyć miały aplikacji mobilnej.
Problemy z zalogowaniem w Santander Consumer Bank Polska
Logowanie do banku Santander również jest utrudnione, a czasem wręcz niemożliwe. Oczywiście jak w przypadku Millennium problem dotyczy logowania w systemie mobilnym. Zgłoszenie dotarło już do działu informatycznego w obu bankach. Pozostaje nam czekać na naprawienie usterki przez bank.