WAŻNE

    CyberRescue będzie chronić klientów ING

    ING Bank udostępnił dla swoich klientów nową usługę zapewniającą bezpieczeństwo w sieci. Wsparcie od ekspertów do spraw bezpieczeństwa jest całkowicie bezpłatne i działa całą dobę.
    CyberRescue rozpoczyna współpracę z ING Bank, to krok do zwiększenia bezpieczeństwa
    CyberRescue rozpoczyna współpracę z ING Bank, to krok do zwiększenia bezpieczeństwa. / Fot. Privecstasy z Unsplash

    Dzięki współpracy z CyberRescue klient będzie na bieżąco informowany o występujących zagrożeniach i nowych metodach działań cyberprzestępców.

    CyberRescue wspiera klientów w sytuacji gdy:

    • telefon zostanie zgubiony lub skradziony
    • otrzymujesz podejrzanej treści maile zawierające załączniki
    • ktoś wkradł się na skrzynkę mailową lub na konto portali społecznościowych
    • nie otrzymałeś zamówionego w sklepie internetowym towaru

    Jak zapewnia Wiceprezes Zarządu ING:

    – „W ING dbamy o ochronę naszych klientów i rozwijamy narzędzia i usługi wspierające bezpieczne bankowanie. Widzimy potrzebę nie tylko stałej edukacji w zakresie cyberbezpieczeństwa, ale również udostępniania narzędzi i miejsca, do którego klient może się zwrócić po szybką pomoc w każdej sytuacji stanowiącej zagrożenie on-line. Świadomość bezpiecznego poruszania się po Internecie i natychmiastowa reakcji zmniejszają ryzyko zastania oszukanym, a na tym najbardziej nam zależy.”

    Aktywacja usługi jest prosta wymaga podpisania umowy z CyberRescue, ponieważ działa ona jako osobna jednostka. Bank zapewnia bezpieczeństwo podczas korzystania z bankowości internetowej i mobilnej, a CyberRescue zajmuje się tym co wykracza poza sprawy związane z bankowością.

    Aby uruchomić usługę należy zalogować się do „Mojego ING”, następnie w opcji usług bezpieczeństwa wybrać CyberRescue. Po zapoznaniu się i akceptacji warunków umowy należy wygererować kod aktywujący. Kod zostanie przesłany wraz z wiadomością zawierającą link do formularza w „Moim ING”. Kolejny krok to wypełnienie formularza oraz wpisanie otrzymanego kodu. Jeżeli proces weryfikacji przebiegnie pomyślnie klient otrzyma powiadomienie sms oraz e-mail. Od teraz może on korzystać z całodobowego wsparcia specjalistów CyberRescue.

    Bezpieczne łącze: Zaloguj się do ING

    Tematy: ING Bank Konto
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments