Dzięki współpracy z CyberRescue klient będzie na bieżąco informowany o występujących zagrożeniach i nowych metodach działań cyberprzestępców.
CyberRescue wspiera klientów w sytuacji gdy:
- telefon zostanie zgubiony lub skradziony
- otrzymujesz podejrzanej treści maile zawierające załączniki
- ktoś wkradł się na skrzynkę mailową lub na konto portali społecznościowych
- nie otrzymałeś zamówionego w sklepie internetowym towaru
Jak zapewnia Wiceprezes Zarządu ING:
– „W ING dbamy o ochronę naszych klientów i rozwijamy narzędzia i usługi wspierające bezpieczne bankowanie. Widzimy potrzebę nie tylko stałej edukacji w zakresie cyberbezpieczeństwa, ale również udostępniania narzędzi i miejsca, do którego klient może się zwrócić po szybką pomoc w każdej sytuacji stanowiącej zagrożenie on-line. Świadomość bezpiecznego poruszania się po Internecie i natychmiastowa reakcji zmniejszają ryzyko zastania oszukanym, a na tym najbardziej nam zależy.”
Aktywacja usługi jest prosta wymaga podpisania umowy z CyberRescue, ponieważ działa ona jako osobna jednostka. Bank zapewnia bezpieczeństwo podczas korzystania z bankowości internetowej i mobilnej, a CyberRescue zajmuje się tym co wykracza poza sprawy związane z bankowością.
Aby uruchomić usługę należy zalogować się do „Mojego ING”, następnie w opcji usług bezpieczeństwa wybrać CyberRescue. Po zapoznaniu się i akceptacji warunków umowy należy wygererować kod aktywujący. Kod zostanie przesłany wraz z wiadomością zawierającą link do formularza w „Moim ING”. Kolejny krok to wypełnienie formularza oraz wpisanie otrzymanego kodu. Jeżeli proces weryfikacji przebiegnie pomyślnie klient otrzyma powiadomienie sms oraz e-mail. Od teraz może on korzystać z całodobowego wsparcia specjalistów CyberRescue.
Bezpieczne łącze: Zaloguj się do ING