Aplikacja mBank zostaje wyłączona na Androidzie

Klienci mBanku posiadający starsze modele telefonów z systemem Android muszą szykować się na ograniczenie dostępu do aplikacji mobilnej. Takie zmiany szykują się już od 20 września tego roku.
Posiadacze telefonów z systemem Android chcący nadal korzystać z aplikacji mBanku będą musieli zmienić telefon na nowszy.
Posiadacze telefonów z systemem Android chcący nadal korzystać z aplikacji mBanku będą musieli zmienić telefon na nowszy. Fot. Andrea Piacquadio

Jeżeli jesteś klientem mBanku i używasz na prawdę starej wersji systemu Android na swoim telefonie – starszej niż wersja 7.0 – aplikacja banku przestanie działać na Twoim urządzeniu. Wszystkie podjęte kroki mają na celu podniesienie jakości, a przede wszystkim bezpieczeństwa użytkowników aplikacji banku.

Nie masz konta w mBank? Załóż konto bankowe

Taki komunikat przekazała instytucja:

„Z początkiem września nie połączysz aplikacji ze swoim urządzeniem, a od stycznia nie zalogujesz się na swoje konto w aplikacji mobilnej. Do tego czasu możesz korzystać z aplikacji mobilnej w wersji 3.38.” – komunikat mBank

Zmiana nie dotyczy dużej grupy klientów, bowiem jak wynika z danych statcounter, tylko od 2 do 4% użytkowników Androida ma wersję systemu 6.0 oraz starszą. Problem dotyczy więc małego grona użytkowników.

Zaloguj się do mBank: Bezpieczne logowanie

Tematy: Aplikacja mBank

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *