PKO Mini Ratka - kredyt konsolidacyjny

Dodatkowe pieniądze przy konsolidacji

Decydując się na podpisanie umowy na kredyt konsolidacyjny uzyskujemy możliwość łatwiejszego spłacenia obecnych zobowiązań, dzięki obniżeniu kwoty rat. Oferta banku została skonstruowana tak, aby zapewnić jak najkorzystniejsze warunki dla kredytobiorcy. Daje mu możliwość spokojnej spłaty dotychczas posiadanych zobowiązań, a dodatkowo pozwala na otrzymanie 25% “ekstra gotówki”.

Zalety pożyczki konsolidacyjnej PKO BP

  • maksymalna kwota kredytu nawet do 200 tys. zł
  • okres kredytowania od 1 do 120 miesięcy
  • możliwość odłożenia spłaty pożyczki na okres nawet 3 miesięcy
  • opcja uzyskania “ekstra gotówki” w kwocie 25% od sumy kwoty konsolidowanej
  • bezpieczna spłata, dzięki ubezpieczeniu ( nie obowiązkowo)
  • przy kwocie powyżej 50 tys. zł brak prowizji za jej udzielenie
  • atrakcyjna prowizja i oprocentowanie

W jaki sposób otrzymamy kredyt konsolidacyjny PKO BP?

W celu nawiązania kontaktu z bankiem musimy jedynie wypełnić dostępny na stronie internetowej formularz kontaktowy. Podanie kilku prostych danych umożliwi uzyskanie szybkiego kontaktu telefonicznego i przekazanie dalszych instrukcji dla klienta. W przypadku opisywanej oferty jesteśmy zobowiązani do przedstawienia instytucji finansowej dokumentów – umów dla  już posiadanych  kredytów, aby na ich podstawie przygotować ofertę Mini Ratki konsolidacyjnej. Bank po rozpatrzeniu wniosku przekaże informację o możliwości podpisania umowy kredytowej w wybranej placówce.

Wnioskując o otrzymanie kredytu konsolidacyjnego w banku PKO BP mamy możliwość obniżenia rat za spłacane obecnie kredyty. Dzięki Mini Ratce spłacamy kredyty w innych bankach i uzyskujemy lepsze warunki kredytowania niż miało to miejsce do tej pory. Dodatkowo bank proponuje nam wzięcie dodatkowej gotówki, lecz wysokość tego zadłużenia nie może przekraczać 25% konsolidowanych (spłaconych) zobowiązań. Finalnie do spłacania pozostaje nam jedna rata kredytu z niższym oprocentowaniem na lepszych warunkach.

Wniosek PKO BP Mini Ratka

Dokumenty do składania wniosku

Wnioskując o kredyt konsolidacyjny w banku PKO musimy przedstawić dokumenty w zależności od uzyskiwanego przychodu:

  • umowa o pracę: zaświadczenie z zakładu pracy o wysokości wynagrodzenia i czasie zatrudnienia
  • emerytura: decyzja o przyznaniu świadczenia
  • działalność gospodarcza: zaświadczenie o wpisie do ewidencji (CEiDG lub KRS), dowód opłacania podatku dochodowego, Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów.
  • a dodatkowo: umowy dotyczące posiadanych zadłużeń w innych bakach lub instytucjach finansowych, które chcemy skonsolidować.

Dokumenty na kredyt konsolidacyjny PKO BP do pobrania

Poniżej pliki dokumentów do pobrania, które ułatwią wypełnienie niezbędnej dokumentacji do otrzymania kredytu gotówkowego w PKO BP.

Przykład RRSO dla kredytu konsolidacyjnego PKO BP

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 9,38%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 35 200,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 48 694,48 zł, oprocentowanie zmienne 8,99%, całkowity koszt kredytu 13 494,48 zł (w tym: prowizja 0,00 zł, odsetki 13 494,48 zł), 90 miesięcznych rat równych po 535,10 zł i ostatnia rata 535,48 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 15.04.2019 r. na reprezentatywnym przykładzie.

[Głosów:1    Średnia:4/5]

Chcesz wiedzieć więcej o kredycie konsolidacyjnym PKO BP

Skontaktuj się z konsultrantem banku w celu poznania szczegółów lub kalkulacji finalnej kredytu gotówkowego. Kontakt z konsultantem banku

Porady finansowe